Publica el teu esdeveniment. En aquest formulari podeu incloure la vostra activitat que valorarem prèviament abans de publicar. Gràcies
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
CONCERT DE L’OH!RQUESTRA. Auditori de Terrassa
juny 21 Tot el dia
12:30 h. Orquestra simfònica d’ex-alumnes del Conservatori de Terrassa Direcció: Jordi Montoliu Un cop més, arriba l’estiu i la Oh! us proposa un concert fresc amb melodies ben conegudes per començar a pensar en vacances i festes majors. Confiem que gaudireu descobrint-les tant com nosaltres presentant-vos-les!
Consulta l’agenda turística 2025:
