Publica el teu esdeveniment. En aquest formulari podeu incloure la vostra activitat que valorarem prèviament abans de publicar. Gràcies
Ángel Martín (2026). LaFACT
octubre 9 Tot el dia
9 d’octubre a les 21h / 10 d’octubre a les 20h
Somos monos
Després de l’exitós pas pel nostre escenari amb Punto para los locos, Ángel Martín presenta per segona vegada seu segon monòleg. Somos Monos confronta el públic amb una gran pregunta: hem deixat de fer servir el cervell?
‘Aquest monòleg està inspirat en una realitat que tots vivim com per exemple dependre d’un tutorial per fer un ou ferrat’, explica Martín, i llença una advertència en clau d’humor: ‘hem apagat el motor del cervell’. Somos Monos és un espectacle que convida al públic a riure’s d’ell mateix; de les pròpies contradiccions i de com la tecnologia, el ritme de vida i les xarxes socials estan transformant la manera de pensar, sentir i comunicar.
Espectacle recomanat a partir de 16 anys
Consulta l’agenda turística 2025:
