Publica el teu esdeveniment. En aquest formulari podeu incloure la vostra activitat que valorarem prèviament abans de publicar. Gràcies

Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

IV Fira del llibre en català a Terrassa. Raval de Montserrat

octubre 3 Tot el dia

De 10 a 20 h

La fira és un bon escenari per viure un dia dedicat a la cultura literària. Punt de trobada on poder compartir i gaudir amb tranquil·litat del contacte i intercanvis entre els diversos protagonistes: públic lector, autors, llibreters, editors, traductors, etc. Hem treballat amb molta il·lusió per donar visibilitat a la tasca que envolta el llibre en català, i per poder oferir a la ciutadania terrassenca una programació interessant i diversa en la nostra llengua.

Les parades permeten descobrir un ampli ventall de llibres dels diferents gèneres: novel·la, conte, poesia, assaig, llibre de divulgació, d’història local, llibres de temàtica feminista i diversitat de gènere, còmics, cartografia, llibres de cuina, d’esport, de muntanya, llibre infantil i juvenil, les revistes, lectura fàcil, etc. i al mateix temps s’hi poden trobar les novetats d’enguany i autors i autores perquè ens puguin signar el seu llibre.

Les activitats complementàries s’escullen per tal que puguin arribar a tota classe de públic: des d’infants fins a joves i adults, mirant també de potenciar la participació de les escoles i instituts.

Objectius de la Fira:

  • Promocionar el llibre i altres publicacions en català, i estimular-ne la lectura.
  • Donar visibilitat a tots els components de l’entramat literari català de Terrassa i entorn.
  • Enfortir la xarxa literària.
  • Contribuir a dinamitzar les llibreries i editorials locals.

És tradició de cada any convidar una llibreria i una editorial de la resta de territori dels Països Catalans, i crear-hi lligams. Enguany vindran de la Franja-Matarranya.

Consulta l’agenda turística 2025:

Agenda Terrassa Turisme 2025