Integrants de Terrassa Gastronòmica

Terrassa Gastronòmica és una marca que identifica els productes, els establiments i les activitats organitzades per dinamitzar el turisme gastronòmic, el sector de la restauració i la nostra pagesia, en col·laboracióamb els agents públics i privats.

 Terrassa Gastronòmica va néixer l’any 2011 amb l’objectiu de treballar en la dinamització i consolidació del turisme gastronòmic a Terrassa i actualment està formada per una comissió de la que formen part:

  • Ajuntament de Terrassa (Serveis de Turisme i Promoció Exterior, Emprenedoria i Economia Social, Medi Ambient i Sostenibilitat, i Comerç)
  • Gremi Empresarial d’Hostaleria de Terrassa i Comarca
  • Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca
  • Unió de carnissers, i cansaladers-xarcuters de Terrassa i comarca
  • Associació de Concessionaris del Mercat de la Independència
  • Associació de Concessionaris i Venedors del Mercat del Triomf
  • Col·lectiu SlowFood-Restaurants KM0
  • Col·lectiu Cuina Vallès
  • Fundació Privada Terrassenca Sant Galderic
  • Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa
  • Escola d’Hoteleria i Turisme del Vallès – Restaurant-Escola Torre Mossèn Homs

 

La Comissió compta també amb la col·laboració de:

Fundació Miquel Agustí

Gremi Comarcal de Pastisseria de Terrassa

 

I amb el suport del Consell Comarcal del Vallès Occidental i de la Xarxa de Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona.

Les iniciatives impulsades per Terrassa Gastronòmica volen fomentar el consum dels productes de temporada i de proximitat propis de la comarca, així com vincular els habitants de Terrassa i del Vallès amb els costums i les tradicions gastronòmiques de del territori. Les seves línies d’actuació passen, entre d’altres, per la regeneració del teixit agrari de Terrassa i comarca i la generació d’oportunitats de negoci, conèixer el passat gastronòmic de Terrassa i el Vallès, aconseguir que els productes de temporada i de Terrassa Gastronòmica arribin al consumidor, als restaurants i a les botigues al llarg de tot l’any o promocionar establiments, productors i productes i la marca Terrassa Gastronòmica.