Publica el teu esdeveniment. En aquest formulari podeu incloure la vostra activitat que valorarem prèviament abans de publicar. Gràcies

- Aquest esdeveniment ja ha passat.
La FACT: Carmina Burana
març 22 Tot el dia
Carmina Burana
Una producció de LaFACT sobre l’amor, el destí i la naturalesa humana
Inspirat en l’obra mestra musical de Carl Orff, aquest ballet transporta l’espectador a un món on els ritmes frenètics, les emocions desbordants i temes universals s’entrellacen de manera hipnòtica sobre l’escenari.
Ilya Jivoy (coreògraf i director artístic)
Nascut el 1989, va estar de coreògraf resident al Teatre Mariinsky. Ha estat guardonat amb el premi “Esperança de Rússia” i és considerat com un dels millors joves coreògrafs del Teatre Mariinski de Sant Petersburg. La seva bona tasca com a coreògraf l’ha portat per multitud d’escenaris internacionals: la Gran Bretanya, Alemanya, Suïssa, Geòrgia, els Estats Units o Rússia.
Amb un elenc de 23 ballarins sota la direcció artística del prestigiós coreògraf Ilya Jivoy. Un espectacle vibrant que desplega passió i energia.
Aquest espectacle forma part del festival Dansa Metropolitana

CAP BUTACA BUIDA, la Diada del Teatre impulsada per ADETCA se celebra aquest 22 de març i espera batre un nou rècord històric d’espectadors en un sol dia.
Sota el lema “ El Teatre T’Omple”, i acompanyats d’una butaca gegant, avui s’ha presentat la segona edició de Cap Butaca Buida, que enguany fa un pas més i es vol convertir en una jornada festiva i alhora reivindicativa que posi el focus en la necessitat de donar visibilitat al poder transformador del teatre i la importància de les arts escèniques.
És una de les mesures del I Pla d’impuls del teatre de Catalunya 2023-2026.
Hora: 20h
Preu:15-28€


Consulta l’agenda turística 2025: